2010. június 21., hétfő

^-^

2.fejezet

-És most szünet!-mondtam,mire a tömeg hangosan nyögött egyet,én pedig egyenesen a bárpulthoz mentem.-Egy Redbullt vodkával!Gyorsan!-mondtam a pincércsávónak,aki egy pillanat alatt elém dobta.-Jól van kisasszony?-kérdezte visszafordullva felém,mikor látta hogy remeg kezem,és még azt a nyamvadt poharat is alig tudom megfogni.Erőltettem magamra egy mosolyt.-Persze!Nyugi nincs gáz csak azt hiszem egy kicsit náthás vagyok.-mondtam két hányinger között.Basszus!Fingom sincs miért lettem ilyen szarul,de olan érzésem van mintha lázas lennék.-Nem akarok beleszólni Bella de nagyon szarul nézel ki!-jött oda hozzám Justin,és fogta meg a vállamat.Feléfordultam jelezve hogy vegye le rólam a kezét.Hál’istennek megértette.-Jól van fogom mit szeretnél de most komolan bella.-kezdte Justin,és nagy meglepetésemre tényleg megkomolyodott a hangja.-Haza kéne menned.-mondta Justin,én pedig rámosolyogtam,és aggodalmasan a lányokra néztem,akik tök jól elvoltak Bill Hunt és Brian Cole társaságában.Justin ezt is észrevette.-Nyugi nem lesz gáz.Feltalálták a hifit.És a CD-t is!-mosolygott.-Nem szívesen ismerem ezt be Justin de ez rendes tőled.-mondtam remegő hangon,de ekkor Justin egy váratlan pillanatban a homlokomhoz nyúlt.-Jó ég Bella!Neked lázad van!Így haza sem bírsz menni!-mondta Justin.-Akkor majd én hazaviszem!-hallottam egy hangot Justin mögül.Jus megfordult és akkor megláttam.Nem hittem a szememnek.Ő volt az.Fekete vasalt haj,hófehér bőr,éjkék szem.Azonnal foglyul ejtett.-Á David!Kössz!Itta kocsijának a kulcsa!-hallottam justint,és mikor megláttam hogy a ferrarim kulcsát odadobja ennek a David nevű srácnak,nyomban utána kaptam.-Hé!A kul…csa..im…-nyögtem volna dühödten de ekkor eljutottam az ájulás határára,és persze hogy annak a David nevű srácnak a karjaiban kötöttem ki.

Résnyire nyitottam a szemem,és egy mélykék szempárral találtam szembe magam,amik kíváncsian fürkésztek.-Jobban vagy?-kérdezte srác.Megpróbáltam felülni,ami nagy erőfeszítések árán sikerült is.-Már jobban.Köszi.-mondtam de ekkor kaptam észbe hogy a saját ágyamban fekszek,és a saját szobámban.-Nyugi.Hazahoztalak,és a szüleiddel is beszéltem már tegnap este,most viszont reggel van és dolgoznak.-mondta mosolyogva.-Köszi higy hazahoztál.Mond hogy is hívnak?Eddig még nem láttalak errefelé.-mondtam,de valahol a lelkem mélyén bujkált bennem a gondolat hogy ismerem a srácot…valahonnan.érdekes.-A nevem David.David Cross.-mondta mosolyogva.Cross?Furcsa egy név annyi szent.-Mond David…honnan jöttél?-kérdeztem egy kicsit félénken.-London-ból költöztem ide a múlt hónapban.-És a családod?-kérdeztem,pedig éreztem hog nem lett volna szabad.David szeme elszomorodott.-Nincsenek…vagyis meghaltak.Még tavaly.-basszus.szegénykém.én meg paraszt módon beletrafáltam.-Sajnálom.Neharagudj nem volt szán…-mondtam volna,de mutatóujját a számra tette,és elmosolyodott.-Nyugi!Rád nem tudnék haragudni!Bella…-mondta suttogva,én pedig éreztem hogy totálisan elpirulok.David a fejem felé núlt én pedig nemigazán fogtam fel mit szeretne.-David mit csinálsz?-kérdeztem aránylag remegő hangon.-Csak kiveszem a hajgumidat…így ni!-mondta kuncogva,majd a hajgumimat a kezembe nyomta.-Sokkal gyönyörűbb vagy ezzel a hajjal.-mondta David,énmeg mégjobban elpirultam.-Bella olyan piros vagy!Nincs lázad?

-Nem biztos nincs!-mosolyodtam el,majd kikászálódtam az ágyamból.-Hazavihetlek?Mert gondolom az én kocsimmal jöttél el idáig.-mondtam egy ártatlan mosollyal az arcomon.David felállt és mosolyogva közölte velem.-De azt nagyon megköszönném!Mert elég messze lakok.-messze?sopronig nem megyek el baby akármilyen jól is nézel ki!-Messze?Hol laksz?-kérzeztem a sluszkulcsot a kezembe véve.-Pesten lakok.-mondta mosolyogva.-De ha elviszel Justinhoz az is elég jó mert ott parkol az autom.-huhh.megkönnyebbültem.-Oké.Akkor indulás!-mondtam mosolyogva,de ekkor esett le hogy rajtam még mindig a tegnapi ruhám van,és be kell vallanom rosszul is éreztem magam miatta.Már mmegint olyan szinten elpirultam mint egy rák.-D..David?-kezdtem dadogva.David arcán meglepettség tükröződött.-Mi a baj?-kérdezte kicsit aggodalmasan.-Á semmi komoly csak tudod…elég kényelmetlenül érzem magam a tegnapi ruhámban…szóval el kéne mennem fürdeni.Tudnál ennyit még várni?-david elkezdett nevetni.nagyszerű Bella!égeted magad 1000 fokon!istenem de ciki!david viszont odajött hozzám és megpuszilta a fejem.wow.mindjárt elolvadok!Bella nyugi!Csak nőiesen!Ez csak egy fiú….aki ugy néz ki mint egy földre szállt angyal.szóval ott jártam hogy megpuszilta a homlokomat,és mosolyogva közölte.-Menj csak nyugodtan.Én leülök az ágyadra és ott várok.-mondta majd leült az ágamra.

A fürdéssel ismét gyorsan végeztem.Talán 20 perc volt,ha nem akkor kevesebb.Felvettem fekete csipkés fehérneműimet,és egy rövid farmernadrágot,és fekete rövidujjú pólót vettem fel.Éppen kifelé jöttem a fürdőből mikor meghallottam hogy David telefonon beszél valakivel.Tudtam hogy nem lenne szabad,de közelebb mentem,és kihalgattam.-Haló?Heló.Bellánál vagyok.Igen….igen.Nyugodjon meg végzek vele.Így szólt az egyesség nem?Rendben.Értettem.Viszhall.-nem akartam hinni a fülemnek….

DAVID MEG AKAR ÖLNI ENGEM?!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése