2010. június 20., vasárnap

^^

1.fejezet

Magyarország, Szolnok, napjainkban.

-Bella!...Bella!-hallottam Miley kiabálását.-Már megint máshol jár az agyad!

-Bocs Mice…de nem vagyok ma valami fogékony!-már amugyis elegem van belőle.Hiperaktív.De amugy is.Már azt is elfelejtettem min gondolkoztam.-Mit is mondtál az előbb?-kérdeztem ártatlanul.Miley megforgatta szemeit,jelezve milyen marha vagyok hogy megint máshol járt az eszem.Dehát a francba is!Persze hogy máshol jár az eszem mikor ma van az uccsó tanítási nap.-Figyu Bella.Ma van Justin szülinapja,és meghívott minket!Hát nem nagyszerű!-áradozott Miley,de én belegondolva hogy Justin Blake szülinapjára lettem hivatalos,valahogy egyre nyugtalanabb voltam.Észre sem vettem hogy Lara időközben odajött hozzánk,és kíváncsian fürkészte tekintetemet.Mikor észbekaptam hogy velem szemben ül,akkorát ugrottam ijedtemben hog lezúgtam a székről.Még jó hogy senki sem látta.-Lara…halálra rémítettél!-mondtam pulzusomat rendes kerékvágásába próbálva visszatenni.-Bocsi!Nem volt szándékos!...Jut eszembe ha elmegyünk Justin szülinapjára, megkért minket hogy nyomjunk egy kis zenét a endégek életébe.-mondta Lara izgatottan, gyönyörű barna szemei pedig csak ugy csillogtak.a francba is!Csak nekem nincs kedvem elmenni arra a tetves bulira?ugyfest.

-Oké.És mit szeretnénk játszani?-kérdeztem aránylag lelkesen,ami ugyfest elégnek bizonyult velük szemben,mert azonnal bekapták a csalit.-Szerintem majd kitaláljuk ott.Inkább azt akarom kérdezni hogy ki min fog játszani?-kérdezte Lara gesztenyebarna haját hátradobva.-Én szokásomhoz híven dobolok!-mondta Miley, majd rágyújtott egy cigire.-Én hozom a szintetizátorom.-mondta Lara.Fasza.Akkor megint nekem kell cipekedni.-Én ugyebár énekelni fogok,de ahogy ismerem magunkat,elhozom a csellómat,a hegedűmet,az elektromos,illetve a szimpla gitáromat is.-mondtam mosolyogva,és őszinténszólva reméltem hogy azt fogják mondani”Nyugi Bella segítünk cipekedni!”.És szerintetek ezt mondták?A faszt!Megint pakolhatok ááááá!-Bella jól vagy?-kérdezték a ányok.Gondolom eltorzult az arcom vagy valami és feltűnő lehettem.-Persze!Semmi bajom!Végre vége az utolsó órának is,ughogy tűzzünk haza!Este talizunk a bulin!-mondtam és meg se várva a választ,már kinnt is voltam a teremből.Odalent a suli udvaron várt rám az én kis Ferrari-m,ugyhogy beszáltam, és már mentem is hazafelé.Nevetséges bakker!Attól még hogy van kocsim,nem olyan biztos az hogy mindig nekem kéne hordozgatnom a hangszereket.

Mikor hazaértem senkit nem találtam otthon,így hát elmentem fürdeni.Gyorsan kész voltam a fürdéssel,mert még gyakorolnom is kellett az estére.Megmostam a hajam,és hagytam szabadon száradni.Amire büszke voltam az a szemem,a hajam és a bőröm volt.Hosszú barna aránylag göndör hajam van,és tengerkék szemem.A bőröm pedig hófehér.Kivettem a szekrényemből az esti rucimat,ami egy fekete topp volt,amin egy magányos goth kislány volt,aki kezében egy rózsaszín esernyőt tartott.A szoknyám pedig egy mini fekete vászonszoknya volt,rózsaszín masnikkal. A hajamat copfba fogtam,kisminkeltem magam,bepakoltam az autómba,majd utnak indultam Justinhoz.Mikor odaértem Miley és Lara már ott voltak.Miley-n egy rövid egyberészes ezüstszínű flitteres ruha volt.A haja fel volt zselézve,így pedig tökre úgy nézett ki mint Alice a Twilight ból.Fassszaaaa.Lara pedig egy térdfarmert,és egy fehér pántatlan toppot viselt.A haja le volt engedve,és hajvasalóval volt benne pár tincs göndören.Kiszáltam,a csajok pedig odajöttek segíteni a kipakolásban.Aztaaa.Ilyenre sem volt még példa!-Bella!Már azt hittük sosem érsz ide!-kiáltott mosolyogva Justin,mikor látta hogy már a felállított színpadon hangolom a gitárokat.Gúnyosan elmosolyodtam.-Bocsika Justin,de a kocsim csak 220km/h val tud menni ilyen időben!-mondtam gúnyosan,mert tudtam hogy irigyli a Ferrarit.És igencsak zavarba jött,amin elmosolyodtam.-Oké Bella!Szerintem kezdjetek játszani.-mondta Justin egyhangúan,én pedig intettem a csajoknak hogy kezdhetünk.

Felálltunk a színpadra,és feltérképeztem a helyet.Szinte az egész évfolyam ott volt,beleértve Justin barátnőjét Lily-t,aki a suli ribanca is egyben.Megforgattam a szemem,majd annyit mondtam a tömegnek:-Halika mindenkinek!Mehet a buli?!-kérdeztem mint valami híres rockstar, de a válaszreakció pont olyan volt mintha az lennék.a tömeg őrjöngött,és bevallom ez nekem nagyon tetszett.Az első számunkat avril-től nyúltam le,méghozzá a He wasn’t című számát.Mikor ezt elénekeltük,már mindenki tombolt,így hát egy lassabb számra váltottunk. Taylor Swift-től, a Love Stor című számot választottam.Valahogy olyan közel áll hozzám ez a szám.Mikor belekezdtem énekelni,valami leírhatatlan érzés kerített a hatalmába.Olyan volt mintha közeledne valami vagy valaki.Valaki akit ismerek.Kábé a dal háromnegyedénél jártunk mikor megláttam.Ugy közeledett felém a tömegen keresztül mint egy villám.Rövid fekete vasalt haja tökéletesen kiemelte gyönyörű fehér bőrét és sötét éjkék szemét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése