2010. augusztus 11., szerda

It's show time!


6.fejezet

Azt hittem most rögtön torkon ragad és elvág a francba olyan szemekkel nézett rám,de ehelett Clark felé fordult.-Elkezdődött….-ennyit préselt ki magából,mire Clark arca is eltorzult.”Elkezdődött?”Mi a franc kezdődhetett volna el?-Mégis mi kezdődött el?Azonalli beavatást kérek!-kiáltom ingerülten de nem kapok választ.Kikerülöm Davidet majd egyenesen a szobám felé veszem az irányt.Már majdnem beérek az imént említett helységbe,mikor Alice el találom szembe magam.Ő is ugy néz rám mintha helyben elvágni készülne a torkomat,szóval a 3 lépés távolságot megtartom tőle.-Mi baj Alice?Mit keresel itt?-kérdezem majdhogynem suttogva,mire Alice megrázza a fejét.Nemcsak hogy furcsáltam a reakciót,de olyan volt ez a fejrázás mintha épp egy álmodozásból zökkentettem volna ki.Másképp is kezdett el nézni.Komolyan nemtudok kiigazodni ezen a lányon.-Őőő bocs Bella de beszélnünk kell.-mondta kissé túlságosan kedves hangnemben.Nem hittem volna hogy ez a nap is elérkezik mikor kedvesebb hangszínt üt meg velem.-Talán inkább menjünk be a szobámba és ott beszéljük meg ezeket a dolgokat okés?-mondtam egy halvány mosoly keretében,mire Alice is elmosolyodott.AztaaaO_o”!Tud mosolyogni?

-Hé én hallom a gondolataidat ezt ne felejtsd el!-mondta Alice egy vérfagyasztó pillantás között.-Oké oké…de ugye tudod hogy a frászt hozod az emberre?-modtam kuncogva.-Aha.-jött a felettép egyszerű válasz.Bementünk a szobámba,és leültünk az ablakom előtti két szembenlévő fotelbe.-Nos Alice miről szeretnél velem beszélgetni?-kérdeztem kényelembe helyezve magam.-Arról hogy a Luciánus szekta tagjai elindultak hogy felkutassanak,és megöljenek téged…-mondta Alice,bennem pedig meghűlt a vér.-Mi?Ilyen hamar?És mégis kik jönnek?-kérdeztem idegesen pattogtatva a körmöm.-Clarissa indult először útnak,de van 3 követője.-mondta alice hűvösen.-Többek között az én nővérem Kristen is Clarissaval tart.Nem sokban külömbözünk,csak ő gonoszabb,és szőke haju.-mondta Alice.Behalok.Van egy nővére!-És ki a harmadik?

-Cloe nak hívják.Ilyen érdekes vörösesbarna haja van,és barna szeme.Ő egy boszorkány.-mondta Alice,de a boszorkány szón elmosolyodott.-Figyelj Bella!Kábé fél óra múlva ideérnek.David és Clark már elhagyták a területet,és a holdvirág tisztáson várnak minket.-Holdvirág tisztás?Mégis miféle hely ez?-kérdeztem mostmár lényegesen kíváncsiabban.Alice elmosolyodott.-Mivel te vagy a nephram a holdfény,és lényegébevéve minden energiaforrást nyújt neked.Azért hívják holdvirág tisztásnak,mert az ottani virágok mindig harmattól csillognak,és visszatükrözik a hold fényét.-hmmm.ez tetszik.-De Alice….sötétben kell küzdenünk velük?-mondtam kitekintve az ablakon,mire alice nek is leesett a dolog.-Hű banyeg…milyen hamar sötétedik ma.Bella most itt hagylak egy 5 percre.Az ágyadra raktam a ruhát amiben jöhetsz.Siess és öltözz át!-mondta Alice majd indult volna kifelé.-Hé Alice várj!Hol van Anastasia,és elmondanád ki áll az ellenséges csapat élén?Mármint ki a vezére ezeknek?-kérdeztem felpattanva a fotelemből.-A fő genyláda neve Sarah.Sarah Black.Ő is olyasmi mint te,de ő csak szimpla nephrim.Most pedig megyek….jah,és Anastasia már elment a kastélyból.-mondta Alice majd kiment a szobából.

Az ágyamhoz léptem és megtekintettem a ruhám.Valami eszméletlen sexy volt*-*.Egy fekete fűző volt,de alá egy mély dekoltázsos csipkés fekete egyberuha dukált.És a fő atrakció amitől eldobtam az agyam az a 19 soros bakancs volt*-*Istenem mióta vágytam már egy ilyenre!Gyorsan felkaptam a cuccokat,majd megspékeltem az összhatást egy fekete rózsás nyakláncal.A hajam kiengedve hagytam,és vártam hogy alice bettoppanjon,és kezdetét vegye a hajsza.Nem sokat kellett várnom az imént említett személy belépett a szobábma.Ő is eszméletlenül nézett ki!Egy vörös egyberuha volt rajta,a jobb kezén hozzá tartozó kesztyűvel,és egy vörös,kb:10 cm es tűsarkú.Haját ő is kiengedve hagyta.

-Csinos vagy.Gyere indulnunk kell.-mondta Alice majd megragadta a karom,és az ablakom felé vette az irányt.Istenem mindig szegény ablakom huzza a rövidebbet.Na szó ami szó kiugrottunk,és Alice vezetésével már száguldottunk is a rét vagy tisztás vagy mi a fene felé.-Figyelj Alice,szerinted komoly csata lesz a mai?-kérdeztem két levegővétel között.Alice félszemmel engem figyelt.-Nem hinném hogy vérfürdőre kerülne sor…az én nővérkém nem ehhez van hozzászokva.-nevette el magát alice,majd a következő pillanatban elérkeztünk az adott helyre,ahol David és Clark már vártak minket.

Üdvözletem a hölgyeknek!-nevetett fel Clark-Ejha Bella szívdöglesztő vagy a szokásosabbnál is!-gondolom mondanom se kell mennyire elpirultam.kedveltem Clark ot de azért ilyeneket nem lenne szabad csak ugy elengednie.-Alice te is bomba vagy!-mosolygott Clark Alice ra,aki emelt fejjel elment a farkasfiu mellett majd leült egy fatörzsre,és végigmérte a félmesztelen,de azért kigyúrt testű szőke fiút,akinek most kék volt a szeme.-Hát Clark….kutya létedre te sem panaszkodhatsz.

David folyamatosan engem figyelt de nem mert megszólalni.Azt hiszem tényleg túlreagáltam egy kicsit a múltkori baklövését,így én indultam el felé,amin szemmel láthatólag ő is meglepődött.Mikor odaértem mélyen a szemébe néztem….annyi minden kavarog a fejemben,annyi féle bocsánatkérés,de…..-David sajnálom….-húúú Bella micsoda bő bocsánatkérés!Gyerünk kislány mondj már valamit!De mit?Ne tőlem kérdezd én csak a lelkiismereted vagyok!Pont olyan béna mint te!Jajj fogd be!-azt hiszem kicsit túlreagáltam a múltkori esetet.-mondtam leszegett fejjel,mire két erős kart éreztem a derekam körül.David olyan szorosan és olyan gyöngéden ölelt mint még soha senki.-Bella…-istenem már megint ez a csábító ugyanakkor észjósló hangvétel.mindig ugy mondja ki ezt a nevet mintha el lehetne törni-.-”.Már kereken öt perce ölelkeztünk mikor a hátam mögül egy édes kislányhangot hallottam.

-Ó a fenébe!Milyen szép pár és véget kell nekik vetni!-megfordultam és három lányt véltem felfedezni a mező túloldalán.Az egyik Clarissa volt ezt biztosra veszem mert felismertem a fényképről.-De ez a hang a bal oldalán álló rozsdavörös hajú lánytól jött.Biztosan ő Cloe.És a harmadik hosszú szőke haju lány nem lehet más mint Kristen.Egész csinos ő is.

-Üdvözlöm önöket hölgyeim!-vettem elő a cinikus hangomat.-Nicsak nicsak itt a mi kis nephramunk!Milyen hatalmas erő és milyen ocsmány külsővel párosul!Kár érte…-mondta Cloe mire az én válaszom csupán annyi volt hogy:-Megtisztel az irigységed kedvesem de sajnos nem tudom viszonozni.-nevettem el magam,mire mind a három lány támadó pozícióba ált.Elém pedig Alice,David és Clark csoportosult.-Ne félj Bellácska kitépjük a szívedet még ma,és nem kell szenvedned ebben az elmebajban tovább!-kiáltotta Cloe,mire a válaszon lazán csak annyi volt:-Tudod én nem szenvedek elmebajban!....Élvezem minden pillanatát!-kiáltottaam vissza mire az előttem lévők is elnevették magukat.A három lány viszont nem tétlenkedett tovább,és támadásba lendült.Na erre mondanám én most hogy:

IT’S SHOW TIME!

Itt egy kép Aliceról:

Ő pedig Cloe:
Ő pedig a mi Bellánk:

Ő pedig Kristen:
Ő pedig az eszméletlen helyes Clark:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése