2010. július 8., csütörtök

Ganbatte minnaa^^

4.fejezet

Kiszálltam a kocsiból és a ház felé futottam,de nem bírtam a közelbe kerülni a lángok miatt.A földre rogytam és eleredtek a könnyeim.Anya!Apa!....nem bírtam a gondolatot hogy elvesztettem őket.Hál’istennek az öcsém a nagymamámnál van,így neki nincs baja….remélem.Nem bírtam leálltani azt a hatalmas könnyáradatot ami elhagyta a testem.Úgy éreztem vége mindennek.Ami végülis igy volt.Nem volt hova mennem….

Feláltam és elindultam a lángok felé.Már ugyis mindegy!Legalább megkönnyítem David dolgát.Megölöm én magam nem kell az ő segítsége.”Már csak 5 lépés és viszont láthatom anyáékat.”-gondoltam magamban mikor valaki hátulról visszarántott és átölelt.De olyan szorosan hogy esélyem sem volt a menekülésre.De azért volt egy tippem hogy ki lehet az.És be is jött.David….mit keres ő itt?És mi a francot akar már megint?Talán ő gyújtotta fel a házunkat?...Nem.Az lehetetlen.Belenéztem gyönyörű kék íriszeibe ami most világoskéken csillogott akárcsak az enyém.Még mindig sírtam….egyszerűen nem bírtam leállni…de muszály volt összeszednem magam.Mikor meg tudtam nyugodni abbamaradt a sírás is,és David is elengedett.

-Mit keresel te itt?-kérdeztem látszólagos nyugalommal pedig a lelkem őrjöngött és az előbbi rémület és kétségbeesés egyszerre vált haraggá és gyűlöletté.-Nem hagyhattam hogy ostobaságot csinálj!Végtére is én vagyok az őrződ.-mondta vigasztaló mosollyal az arcán.Őrző?Ráadásul az enyém?Mi a franciakockás skótzokni folyik itt?Hát ez értelmesre sikeredett….-.-’.Namindegy.Válaszokat akarok!-Őrző?Mi a franc folyik itt David?-kérdeztem szinte már ordítva.-Bella….te egy alakváltó Nephran vagy.Én pedig az őrző angyalod vagyok.-mondta lágy hangon ami furcsa módon megnyugtatott.-Nephran?Az meg micsoda?-kérdeztem suttogva mert már lassan ugy éreztem összesek a hőségben.-A Nephran egy olyan lény amely képes bármivé átalakulni!És csupán egy van belőle a világon!A feladata hogy a mágikus lények és az emberek világa között létrehozza a békét.-mondta david.Meg sem bírtam szólalni.-És ezt az erőt mi hozza létre?-kérdeztem kíváncsian.David lágyan elmosolyodott.-Az érzelmeid.Ezt a tüzet is el tudod oltani csak gondolj ki magadnak egy olyan személyt aki képes erre és fókuszálj rá.-mondta David én pedig bólintottam egyet.

Olyan erősen koncentráltam az általam kiválasztott karakteremre amilyen erősen csak tudtam,és végül meglett az eredménye.Kék fény vett körül és mire eltűnt teljesen átváltoztam.A hajam most kék színben pompázott,amit oldalról két halványrózsaszín szalag díszített.A nyakamban egy fekete bőrcsík volt amit bal oldalról egy vörös rózsa díszített.A fülemben mindkét oldalon fekete kiskeresztek voltak.A teljes ruházatom kék volt.A pólóm egy aránylag mély dekoltázsos kék selem volt,ami a vállaim felé angyaltollakra emlékeztető mintában nyúlt ki. A szoknyám egy egyszerű kék selyemszoknya volt,aminek a közepén rózsaszín fodros rész terült el. A harisnyám comb felé érő volt, és halványkék-sötétebbkék függőleges csíkokban váltották egymást.A cipőm pedig egy aránylag sötétkék balerina cipő volt amit szamagokkal a térdemig lehetett felkötni.A fő látványosság pedig a hátul elhelyezkedő óriási pillangó szárny volt.Káprázatos hatást keltett ugyanis belül rózsaszines lilás volt,kívül pedig már a kék szin minden árnyalatában pompázott.Csak arra kellett gondolnom hogy kitör a föld alól a víz és én irányítom.És ez pontosan igy is lett.Két hatalmas vízoszlop jelent meg és pedig egyenesen a ház felé írányítottam őket.Siker.Elaludt.

-Bella…velem kell jönnöd.-mondta David majd megfogta a kezem.bólintottam.végülis mostmár ugyis mindegy.-Menjünk….de mi lesz a barátaimmal?-kérdeztem picit aggodva.-Nyugi.Azt fogják hinni hogy teis a tűzben voltál és meghaltál…-mondta david a lehető legnyugodtabb hangon.Ja persze.Ez márcsak igy megy…-És az öcsémmel mi lesz?-Mivel ő is egy nephilim magunkal visszük.-na végre valami jó hír.na de várjunk csak egy percre….én teljesen meghibbantam?-David…mégis hova a rákba megyünk?-felnevetett.-Gondoltam hogy ezt fogod kérdezni…hozzám…mármint az én lakásomba…-O_O-M…mármint úgy érted Pestre?-megint nevetett.-Nem…az csak kifogás volt…én egy olyan helyről jövök ahova halandónak esélye sincs bejutni.-na ne.angyalkám ha te a mennybe akarsz engem inni akkor szólok hogy ott nekem nincs helyem.nevetnem kell.-Mi baj?Min röhögsz?-nem esik le szegénynek…..-Ugye nem a menyben laksz tündérkém mert nekem ott az égvilágon semmi helyem.-olyat röhögött hogy azt hittem belehal.-Olyan kis lüke vagy Bella!Csak azt mondtam hogy angyal vagyok!De azt nem hogy milyen?-na bazdmeg nálatok rangsorok vannak vagy mi?-Miért milyen angyal vagy?-és miért érzem ugy hogy ezt a kérdést nem kellett volna feltennem.elmosolyodott.-Bukott angyal vagyok…vagyis nem teljesen bukott mert a szárnyaim még megvannak^^.-mondta egy széles vigyor kiséretében.-Wow…és mégis miota keresel engem?És honnan tudtad hogy ki vagyok?

-Bella…én már több mint 446 éves vagyok.-mi?jesszusom!mennyi alapozó kellhet annyi ránc eltakarásáhozO_o”Beszarááás.Várjunk csak egy percet….uristen…-Én rólad álmodtam!-ragyogó bella hangosan is kinyögted!istenem mekkora égés.-Valóban?-és kuncog.na jó apukám te nem csinálsz belőlem hülyét.-De most komolyan David Cross.1564.Budapest.Margit sziget.Mi ketten…akkori nevemen Isabella Shine.Megesküdtük egmásnak hogy együtt maradunk…de akkor ránk törtek és én…..és akkor te…-habogtam de David csak mosolygott.-Igy igaz…Bella.A jegyesem voltál de feláldoztad magad azon a napon és az áldozatod révén visszakaptam a szárnyaimat.Sosem fogom tudni azt meghálálni neked.Akkor még nem tudtam hogy te vagy a Neprhan.Szerettelek teljes szívemből.De mivel csak szimpla bukott angyal voltam igy nem tudtalak az őrök ellen megvédeni….-akkor igaz volt az a rémálom.Jézusom.ez durva.-Szóval akkor te meg én?....és te még most is?-felém fordította a fejét.istenem az az ártatlan gyermektekintet!-Igen…de csak ha te is…mármint részemről ez akkor sem fog változni semmit.-Én még mindig szeretlek hogyha erre akarsz kilyukadni.-mondtam mosolyogva,és abban a pillanatban kaptam meg életem legszenvedélyesebb és leglágyabb csókját amit csak elképzelhettem.-Wow!Látom ez megy.-mondtam levegő után kapkodva mire elnevette magát.

-Nemsokára odaérünk…a klán már biztos vár rád.-mondta David lehúzva engem a rózsaszín fellegekből.-Klán?Milyen klán?-kérdeztem döbbenten.-Sangta Amore klán,aminek az lesz a feladata hogy egy kicsit kiképezzen,vagyis inkább felszínre hozza az erőidet.-őőőő ja biztos.-Jah,és ha odértünk csak egy tanács.Alice el ne is törődj.Roppant féltékeny és önző kis vámpír…-Na álljunk meg egy szóra!Vámpír?-Aha.Abban a klánban a másik világ szinte összes teremtménye megtalálhato….na jo azért nem.Csak 3 an vannak a klánban.A vezér:Anastasia.Ő egy tünde.3 vagy 4 ezer éves.És rajta kívül an még Alice:23 éves.Vámpír.Iszonyat bunkó szóval ne is törődj vele.És van még Clark.321 éves.Vérfarkas.Mondanom sem kell milyen rosszban vannak Alice el.Ráadásul Alice egy ijfu csitri.-de jó hogy ezt igy közli velem.komolyan mondom teljesen felfordul az életem.-Ö oké.-mondtam feldolgozva az információkat,mikor hirtelen megálltunk.-És itt is vagyunk milady.-mondta david majd kiszállt az autobol,átjött az én oldalamra és kinyitotta nekem is.-Oh micsoda lovag.-mondtam mosolyogva majd belekaroltam és az épületre tekintettem.Egy hatalmas kastély volt.Olyan gothikus ugyhogy szimpi.

-Üdvözletem az ifju párnak!-hallottam egy hangot,majd mikor magam elé néztem egy vénasszony bámult rám.Ugy megijedtem hogy megugrodtam és seggreestem.basszaneg de kemén a föld.idiótán felnétem rá majd elmosolyodtam.-Hehh…üdvözletem!- -.-’tiszta ciki…..-Ez mekkora egy balfék!El sem hiszem hogy ő a nephran!-hallottam egy vékony sikításhoz hasonlító hangot.Feltápászkodtam a földről és megláttam egy kábé velem egy idősnek kinéző hosszú fekete haju vörös szemű és fehér bőrű lányt.Gondolom ő lenne Alice.De kicseszek a kis drágával…-Na mi baj?Csak nem féltékeny vagy?-kérdeztem gúnyosan mire egy gyilkos tekintettel végigmért majd eltűnt.Az idős hölgy elmosolyodott.-Na ez szép volt.Nem sokan mernek visszaszólni Alice nek.-mondta mosolyogva.Ekkor futott be egy hatalmas farkas…basszus nagyobb mint David pedig David a maga 192cm vel se mondhatja magát kicsinek.-Á szasz Clark!-vakarta meg David a farkas fejét,mire oldalba bökte és visszaváltozott emberi alakba.Wow.remélem nem pirultam el nagon mert egy izmos félmesztelen pasi állt előttem.Szőke haj,zöld szeem….istenkém.elájulok.

-Szóval te lennél Isabella.-mondta majd megfogta a kezem és ugymond kézcsókot adott.-Inkább csak Bella.Az Isabella az öregít.-mondtam mosolyogva mire elnevették magukat.

Talán nem is lesz itt olyan rossz mint amilyennek képzeltem!^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése